Üzemeltető: Blogger.

Isadora Icy Lilacs és Gunmetal teszt

Sziasztok!

DSC09973

A mai napon két körömlakkot is bemutatok Nektek, mégpedig az Isadora márkától. Az egyik a 730-as számú, Icy Lilacs nevezetű csoda, a másik pedig mágneses, és a 851-es számú Gun Metal nevet viseli. Akkor csapjunk is a lecsóba!


730 - Icy Lilacs

DSC09961

Az állaga nekem pont jó, bár lehet ez sokatoknak picit híg lenne. A tökéletes fedéshez 2 réteget kellett felkenjek, azonban ehhez elég volt egy, maximum két darab ecsetvonás. Az ecsettel szerintem elégjól lehet festeni, nem maszatolódik össze a körömágybőr. A nevéhez hűen egy gyönyörű jeges levendulalila árnyalatot kapunk, ezt a kék mikrocsillámok biztosítják a lakkban, tényleg a jeges szó jut eszembe róla, ha ránézek. Tartósságát illetően 4 napot bírt ki a körmeimen alaplakkal, fedőlakk nélkül.

DSC09962

DSC09966

850 - Gun Metal

DSC09971

Most akadt először a kezembe mágneses lakk, úgyhogy az első tapasztalataimat olvashatjátok vele kapcsolatban. Felvittem a lakkot - itt egy réteg elég volt, az ecsettel egy húzás, az állag is rendben volt - majd rögtön oda is nyomtam a mágnest. A kupakon 15 másodperc állt, azonban megsúgom, ennyi nem elég, legalább egy 20-25 másodpercet rá kell hagyni. A minta elméletben hullámos, nekem kicsit összevissza lett, olyan kis bénácska első próbálkozás. A lakk színe metálos khaki, önmagában is hordható szín. Eleinte ódzkodtam tőle, aztán rádöbbentem, hogy nekem ez a szín tulajdonképpen tetszik.(Azt hiszem öregszem, sosem tetszettek a khakik.. Ígérem hozok Nektek képet külön majd.) Ez a lakk is 4 napot bírt a körmeimen, viszont rájöttem, hogy a mágneses technika így első benyomás alapján nem tetszik annyira, mint vártam volna.
DSC09972

DSC09969

Ha bármelyik lakk megtetszett Nektek, megkaphatjátok a Douglas parfümériában, ahol egyébként most 20+5% akció van, akár az OPI körömlakkokra is!