Üzemeltető: Blogger.

Rival de Loop szemfesték lemosó teszt


Sziasztok!
DSC00178

Ma a Rossmann saját márkás, Rival de Loop nevezetű szemhéjfesték lemosójának a tesztjét hoztam Nektek.

A tubus 50 ml lemosót tartalmaz, türkiz-fehérbe csomagolva (ez a kisebb kiszerelés). Pici illata van, de egyáltalán nem tolakodó, kellemes. 600-700 Ft körül találjátok meg a Rossmannban.

Az a helyzet, hogy nem igazán vagyok megelégedve ezzel a lemosóval. Elhasználtam már a tubus háromnegyedét, így bátran állíthatom ezt. A szemhéjfestéket könnyedén lehozza, azzal nincs gond, legyen krémes, vagy sima - azonban a szempillaspirálokkal egyszerűen nem tud mit kezdeni. Dörzsölöm-dörzsölöm, és nem jön le, pedig nem szoktam 1 rétegnél több spirált rakni a pilláimra sosem. Főleg a Clump Defy okoz neki gondot, de az Avonos, és Maybellines spirálomat sem szereti, megfájdul a szemem, mire ledörzsölöm őket, ráadásul még másnap is maradnak nyomok a szemem alatt. 

Nem jött be ez a lemosó, biztos, hogy nem veszem újra. Nemrég láttam, hogy van belőle kétfázisú is, lehet, hogy érdemes lenne megpróbálkoznom azzal? 

Segítsetek, Nektek milyen szemhéjfesték lemosó vált be a legjobban, ami jól lehozza a spirálokat is?

Ne feledkezzetek meg a nyereményjátékról sem!