Üzemeltető: Blogger.

50 pontos Manhattan csomag - DM

Sziasztok!

Rengeteg blogon láthattátok már, hogy most a DM-ben 50 pontért ki lehet váltani egy csomagot, amiben két Manhattan termék, illetve Playboy tusfürdőminta, és kuponok lapulnak. Sosem váltottam még be a pontjaimat semmire (illetve egyszer adományoztam 50 pontot pelenkára, de az nem beváltás ugyebár), így gondoltam, most megteszem. Rengeteg beszámolót végignéztem bloggerináktól ki mit kapott, és arra az elhatározásra jutottam, hogy én szeretnék egy szép színű körömlakkot kifogni, hiszen ezzel a márkával még nincs semmiféle tapasztalatom se smink, se körömlakkok terén.

DSC00080

Csak a kuponokat és a termékeket fényképeztem le, a tusfürdőt már elpancsoltam, a szóróanyagokat pedig kidobtam, de láthatjátok, hogy egy cuki neszeszer is jár a dolgokhoz.


DSC00082
És íme a kapott termékeim közelebbről. Nem panaszkodhatok, kaptam körömlakkot...barnát. Ez szám szerint a 3. db barna körömlakkom (egy van, egyet nyertem), és úgy érzem, hogy én ezt soha a büdös életben nem fogom használni, ráadásul a színe sem tetszik nagyon, szóval ezzel a résszel nem jártam túl jól. Viszont kaptam mellé egy Go Big Jumbo szemhéjpúder ceruzát (amit szemceruzának is lehet használni), az  nagyon tetszik.

Összességében nekem kicsit felemás ez a zsákbamacska, kicsit igyekezhetnének jobban kihasználható színű termékeket belerakni (körömlakkból pl nem barnát...), illetve láttam olyat is, aki alapozót kapott. Én is biztos boldog lettem volna ha a hófehérkeségemre kapok egy 3 árnyalattal barnább alapozót... :D 

Ti kiváltottátok a csomagot? Mit kaptatok?