Üzemeltető: Blogger.

151. Swatch: Catrice - Pool Party at Night

Sziasztok!

Az elmúlt egy hét eléggé zűrös volt, ez volt az oka az eltűnésemnek, de most a beköszöntő tavasszal együtt én is visszatértem! :))) 3 bejegyzést tervezek ma Nektek hozni kárpótlásként, az első egy Catrice lakk. Kivételesen nem teszt, mert már kivonták a forgalomból, de úgy gondoltam megmutatom Nektek, hiszen az eheti (lassan már előző) zászlós kihívásnak az alapja volt. (Arról is fogok hozni bejegyzést!) Íme:

üveg


bent

Bent készült fotó

kint

Kint készült fotó
A legjobb dolog a márciusban az, hogy egyre kevésbé sötétedik korán, így újra lehet fotózni. Kint is, bent is, hiszen a nap gyönyörűen süt. :) A lakkról annyit, hogy egy gyönyörű szép sötétkék szín, talán tavalyi szerzemény, még anyutól kaptam. :) A megújulú szortimentben nem tudom lesz-e  hasonló, de biztos vagyok benne.

Van hasonló színű lakkotok?