Üzemeltető: Blogger.

135. Astor lakk teszt

Sziasztok!
DSC00049

Ma egy Astor lakk tesztjét hoztam Nektek.

Astor Fash'n Studio - 136

Ár: 4-500, maximum 600 Ft körül lehetett akcióban, sajnos nem emlékszem
Mennyiség: 6 ml
Zsákmányolás helye: Rossmann, de erre sem emlékszem, hogy pontosan melyik.


DSC00049

DSC00064


Ezt a zöld Astor lakkot még valamikor szeptember környékén zsákmányolhattam talán, már nem  emlékszem rá pontosan. Akciós volt, és valamiért ez a vad élénkzöld szín magával ragadott, majd  bemeltem a kosaramba. Sajnos azt kell mondjam, ez most kivételesen egy nagy csalódás volt..

13004391121656000075976

Alaplakk: Essence 24/7
Fedőlakk: Essence Studio Nails Nail Gloss Shine

Fedés: 2 réteg kell a tökéletes fedéshez, 1 pont
Finis: krémes zöld lenne, de ehelyett csíkos zöld. (a képen nem látjátok a csíkosságot, 3xorra mostam le és nagy rétegekben kentem fel, így nem lett annyira szörnyű...) De a színre nem panaszkodom, 1 pont
Állag: se nem sűrű, se nem híg, 1 pont.
Felvitel: csíkoz. vékony rétegben lehetetlen normálisan felkenni, 0 pont.., Akkor van esélyem, ha nagy mennyiségben viszem fel.
Tartósság: 3 napig volt a körmömön, és semmi hiba nem lett rajta, a kopáson kívül, 1 pont
Száradási idő: közepes, fél pont
Ár: Teljes áron tuti nem venném meg, de nekem még így akciósan sem érte meg sajnos, 0 pont.
Ecset: hosszúkás, és használhatatlan, felrovom az ecset hibájának a csíkozást, 0 pont
Összességében: 8/4,5 Ez a legelső példa a blog történetében, de konkrétan ezzel a lakkal
elégedetlen vagyok. Nem bizonyult jó vételnek, pedig a színét szeretném :( Ez az egyetlen Astor lakk, amit eddig próbáltam, de ez alapján nem szeretném lehúzni a márkát, meglehet, hogy én fogtam ki hibás darabot.