Üzemeltető: Blogger.

125. 100 dolog rólam


Sziasztok!



A mai poszt kérésre készült. Nővérem indította el a blogján, és megkért, hogy csináljak egy "100 random things about me" listát magamról én is. Íme:

1. Imádom a sorozatokat.
2. Imádom a macskákat.
3. Legszívesebben szinkronszínész, vagy videoklip rendező lennék, ezek régi (és megvalósíthatatlan) álommunkák számomra.
4. Imádom a nővéremet, szerintem tökéletes nővér-húg kapcsolat van köztünk a 16 év korkülönbség ellenére is.
5. Nagyon érzelmes személyiség vagyok, csak akkor vagyok teljesen boldog, ha szeret valaki, és  szerethetek. Nem tehetek róla, nekem a szeretet lételem.
6. Imádok utazni, nagyvárosokat meglátogatni, bár ezt a tevékenyésgemet eddig sajnos csak kis hazánkon belül sikerült abszolválnom (meg egyszer Horvátországban), de régi nagy álmom, hogy kijussak külföldre.
7. Imádom a csajos dolgokat, habos-babos rózsaszínt, a masnikat...imádok nőnek lenni.
8. Imádom az édességet.
9. Imádok bloggerina lenni.
10. Nagyon ritkán nézek Tv-t.
11. Sokszor még én sem tudom mit akarok, de azt nagyon.
12. Nagyon könnyen felhúzom magam apró dolgokon is
13. Utálom a dohányzást, az állatkínzást, és minden ilyet.
14. Szeretnék megtanulni spanyolul, vagy franciául, esetleg olaszul.
15. Úgy érzem, hogy az elmúlt 5 év alatt rengeteget változtam
16. Nagyon szeretnék megtanulni normálisan sminkelni.
17. Utálom a szemüvegemet. (azt, hogy viselnem kell)
18. Ha valaki nagyon megnevettet, idiótán nevetek, kapkodom a levegőt és vinnyogok, folyik a könnyem is közben, esetleg még csapkodok is valamit. (:D)
19. Imádom a pezsgőt. (az édeset, legfőképpen)
20. Rengetegszer mondták már, hogy hasonlítok valamelyik ismerősükre.
21. Akárki megismer, az első jelző, amit mondanak rólam, hogy kedves vagyok. (és néha még hozzáteszik, hogy aranyos is :D)
22. Rengeteget dolgozom emberekkel (kérdőív, szórólap) immár 2 éve, de azt hiszem lassan kezdek beleunni, nem szeretem már.
23. Hiszek az igaz szerelemben. (Átéltem, vége lett, de még mindig hiszek benne.)
24. Szeretek új embereket megismerni, barátságokat kötni.
25. A legextrémebb / őrültebb dolog / sport, amit valaha kipróbáltam, a jetski volt Horvátországban.Végigsikítottam az egészet :D
26. Szeretek bulizni, táncolni.
27. Imádom a zenét, mindig megtalálom benne a megfelelő érzelmet, és általában minden számhoz amit hallgatok, el tudok képzelni egy videoklipet
28. Rengeteget álmodok, többnyire értelmetlen / vicces dolgokat
29. Hiányzik az apukám, és nagypapám.
30. Nagyon jól titkolom az érzéseimet, bajaimat mások elől
31. Sokszor szúrtak már hátba, nehezemre esik valakiben igazán megbízni
32. Imádom a tésztás ételeket, a főzelékeket, és mindent amiben borsó / kukorica van.
33. Imádom a modern stílust, az ilyen lakásokat.
34. Az egyik kedvenc játékom még mindig a Sims 2, nem nőttem még ki belőle :D
35. Imádom a színeket. 
36. Egy nehéz nap után, ha midnenem sajog, vagy csak szimplán rossz kedvem van, bedobom magam a kádba némi habfürdő, fürdősó, fürdőkonfetti, vagy fürdőgolyó kíséretében, és az arcpakolástól 
kezdve a testradíron át mindent megcsinálok, és egy új emberként jövök ki a kádból. Ez a tuti receptem.
37. Mindig is szerettem volna egy franciaágyat, de egyik szobámban sem fért el idáig.
38. Imádom a parfümöket.
39. A hideg ráz a "megmondóemberektől.
40. Annak ellenére, hogy imádom Pestet, néha még nappal is félek egyedül az utcán közlekedni.
41. Nagyon örülök, hogy belevágtam a körömkihívásba, nem gondoltam volna, hogy ennyire nagy 
örömmel kezdek el nail art-ozni a sok bénázás és csalódás után.
42. Nagyon önbizalomhiányos vagyok, és tudok lenni.
43. Néha túl őszinte vagyok, és ezt nem igen szokták értékelni.
44. Még sohasem dohányoztam, és nem is szeretném kipróbálni. Büszke vagyok rá.
45. Még sohasem voltam berúgva, és nem is fogom a föld alá inni magam soha. Büszke vagyok rá.
46. Nem tudok úszni.
47. Nagyon-nagyon pesszimista tudok lenni, bedepizek, aztán hirtelen módon felállok, és 
folytatom tovább a dolgokat
48. Az egyik kedvenc ékszerem a masnis fekete gyűrűm, de nemrég elvesztettem.
49. Imádom a szűk, testhezálló farmereket.
50. Odavagyok a Zumbáért.
51. A kedvenc színem a lila.
52. Néha vannak olyan reggeleim, amikor egyszerűen nincs kedvem öltözködni, se csinosnak lenni, 
legszívesebben csak felkapnék egy melegítőt, és úgy mennék.
53. Nagyon-nagyon szeretnék nyarat...
54. Szörnyű vagyok matekból és fizikából.
55. Nem tudnám elképzelni az életem a blogom nélkül.
56. Imádok olvasni, igazi könyvmoly vagyok.
57. Szeretnék megtanulni gitározni.
58. Nagyon empatikus vagyok.
59. Imádom a hosszú, és tartalmas beszélgetéseket.
60. Még mindig képes vagyok elolvasni a 600000x ronggyá olvasott Harry Potter könyveimet. 
Imádom őket.
61. Azt remélem 2013tól, hogy a változások éve lesz, és boldogabb leszek.
62. Még sosem tört el semmim. (lekopogom)
63. A Rossmannban már lassan megismer a biztonsági őr / kasszás csajszi. :D
64. Vásárlásnál néha nem tudok dönteni, és órákig álldogálok az állvány előtt, elcseszve ezzel 
csomó időt.
65. Néha valamiért elkezdek félni a buszon / autóban. Nagyon ritkán jön elő, de akkor nagyon 
durván.
66. Félnék felülni egy repülőre.
67. Sokszor rendetlen vagyok.
68. Sosem láttam még a Titanicot.
69. A nővérem süti a legfinomabb brownie-t ezen a földön, ebben 100%-ig biztos vagyok.
70. Imádom az így jártam anyátokkal-t.
71. Imádok listákat készíteni. Bármi eszembe jut, listába szedem.
72. Hiszem, hogy minden okkal történik.
73. 2013-ban kóstoltam először Macaront, és isteni volt.
74. Ketchup mániás vagyok. Még a bundáskenyeret is azzal eszem.. 
75. Imádom a lasagnet.
76. Imádom a hullámos - laza - kócos hajat, olyat, mint ami Blake Livelynek van.
77. Az egyik kedvenc énekesnőm Ellie Goulding, akit emberileg is imádok.
78. Zenében mindenevő vagyok.
79. Szeretem a gyerekeket, jól kijövök velük.
80. Szeretnék megtanulni jól rajzolni.
82. Van egy középfokú nyelvvizsgám németből.
83. Nincs állatom.
84. Utálom ha "Timike"-nek hívnak.
85. Tudok iszonyat hangos cuppanós puszit adni.
86. Imádom a péksüteményeket.
87. Utálom, ha valaki leggingset vesz fel gatya helyett.
88. Szívesen belebújnék egyszer egy Tomb Raider Cosplaybe egy fotózás kíséretében
89. Szeretem a horrorfilmeket.
90. Volt egy Tóbiás nevű teknősöm, egy Rozi nevű tengerimalacom, egy Tigris nevű macskám. egy Blacky, Durci és Marci nevű kutyám.
91. 14 évig falun éltem.
92. Imádom a Mea becenevemet.
93. Imádom a szerepjátékokat.
94. Többször is volt már weboldalam, de a blog az első komolyabb, amit nem hagytam ott
95. Szeretek ajándékozni, és örömet szerezni.
96. Szeretnék egy új laptopot.
97. Több akaraterőre és kitartásra lenne szükségem.
98. Szeretek vásárolni.
99. Imádom a nagy, zöld tereket.
100. Régen, 10-11 évesen odavoltam a Blue nevű fiúbandáért.
Ha van kedvetek, csináljátok meg ti is. =)