Üzemeltető: Blogger.

114. Maybelline One by One Volume Express szempillaspirál teszt

Sziasztok!

Ne ijedjetek meg, nem tervezek átmenni sminkblogba, csak egyelőre nincs kapacitásom lakktesztet hozni Nektek, és mivel ma reggel sminkelős kedvemben voltam, így gondoltam, hogy hozok Nektek egy szempillaspirál tesztet, mégpedig a Maybelline One by One-ját. A képek délután, jóval 4 óra után készültek, így nem lesznek a legjobb minőségűek, elnézést.

DSC00009

Íme a spirál. Kicsit pufi, pirosas-narancssárgás a csomagolása.
DSC00046

A kefe apró tüsis sörtékből áll.

szemkép

És íme a spirál szemen. A kép is délután 4 óra körül készült...
Összegzés: a kefével kicsit nehéz elérni a kintebb - bentebb lévő zugokat, de kis ügyeskedéssel megoldható. A festék nekem lehetne még egy árnyalatnyival feketébb, viszont összességében meg vagyok a spirállal elégedve. Nem hosszít, inkább csak dúsít, nem álltak össze tőle a pilláim, és a lenti kis pöttyök kivételével semmit sem mocorgott el, tartós volt egész nap. Az ára szerintem 2 ezer forint körül mozoghat, sajnos nem emlékszem. Nekem bejött, ha évente 3x rám tör a sminkelési mánia, őt veszem elő. (Na jó, 2013ban megfogadtam, hogy megtanulok sminkelni, így gyakrabban kell majd, de egyszerűen reggel nekem ezekre nem szokott időm maradni.)

Alkalomadtán jöhet még ilyen jellegű teszt, vagy inkább ne? :)