Üzemeltető: Blogger.

109. Körömkihívás, 1. hét: Fekete és fehér

Sziasztok!

Elkészültünk az 52 hetes körömkihívás első állomásával, aminek a témája a fekete-fehér. Íme az enyém:


Crazy Panda Attack! 

Már régóta készültem megcsinálni ezeket a pandákat, de most jött el az idejük :)

Felhasznált lakkok: 
-Essence Studio Nails 24/7 Nail Base alaplakk
- Essie 637 Cloud Nine átlátszó alapnak
- Moyra Nr 03 a fehér fejnek és a szemnek
- Essence régi szortiment 59: Black is back az orrnak, a szemnek és a füleknek
- és ami nincs a képen, de: Essence Studio Nails Ultra Gloss Nail Shine fe

                            A többiek munkája: (ha szeretnél becsatlakozni, írj kommentben!


                                                               
(Zárójeles megjegyzés, személyes: Ki mertem rakni a képet a magán facebokomra, és megmutatni pár ismerősömnek, egyik felének tetszett, a másik reakciója hogy ennyire unatkozom, és ki az a hülye aki ezt kitalálta... így a jókedvemből elég rossz lett, és keserű szájízzel hagytam fent a képet annak a pár embernek, akinek tetszett. Én vagyok ma túlérzékeny, vagy ez tényleg gáz, hogy ez a hobbim, szívesen csinálom, és lefikázzák? (Már bocsánat...) Mindegy, ennyit erről.)

A következő hét témája: Zeneszám által inspirált körmök