Üzemeltető: Blogger.

107. Catrice és Essence újdonságok

Csajok!

Hónap eleje van, ami azt jelenti, hogy a Cosnova lebombáz minket az aktuális újdonságokkal az Essence és Catrice márka terén :o) Úgyhogy lássuk is őket:


Essence New in Town - február

A név ne zavarjon meg senkit, újra kiadtak egy ilyen trendkiadást, melynek darabjai ismét (és hálistennek!) az állandó szortiment részei lesznek. Jön három szemhéjpúder, egy szempillaspirál, egy filces szemhéjtus, két szemceruza, két szájfény, két bb krém (ami eléggé meglepett, de én személy szerint nagyon kíváncsi vagyok!), és három darab körömlakk.

                                       
                                                   Hello Marshmallow! ; Prom Berry ; L.O.L

Az L.O.L-t nem értem, hiszen az már eleve megtalálható a polcokon, viszont a másik két színre nagyon kíváncsi leszek. A Hello, Marshmallow-ot egy nagyon halvány, ezüstös lilának képzelem, a Prom Berry-t pedig vad, sötétlilának. Swatchokat kérek, most azonnal! 

Catrice: Neo Geisha - február - március

A trendkiadás négy szemhéjpúdert, egy szemceruzát, három rúzst és pirosítót (egyben), egy ajakecsetet és öt  darab körömlakkot tartalmaz.



discreet artis ; picked cherry blossoms ; madam butterfly ;dance in gion ; planet tokyo

Személy szerint én odavagyok az ilyen Japán témájú trendkiadásokért :) Amire kíváncsi vagyok: picked cherry blossoms, madam butterfly, dance in gion (ő a fő favorit, úgy érzem), és planet tokyo (annyira szép zöld!) Swatchokat, most, most, most most most!

És végül a Catrice údonságai a szortimentben:

BB krém (hümm, csináljatok úgy, mintha meglepődtetek volna, légyszi! Csak vicceltem, kíváncsi vagyok.) Öt egyrészes szemhéjpúder, három négyrészes szemhéjpúder, négy intensif eye szemhéjpúder, két szemhéjpaletta, tíz szemceruza, kétfajta szemhéjtus, egy szemhéjpúder alap, egy szempillatopper, egy színezett zselé szemöldökre, három szempillaspirál, három rúzs, tizenhárom szájfény, három tégelyes korrektor, mattító lapok, bronzosító, púder. Huhh, ezt leírni... Körömlakkok terén pedig nem lesz frissítés.

Ti mit vártok a legjobban ezek közül?