Üzemeltető: Blogger.

97. Karácsonyi interjú - közös poszt Miuval

Sziasztok! :))

Image Hosted by ImageShack.us
Itt az ígért közös karácsonyi posztunk Miuval, a The Nail Polish Addiction Blog írójával. Feltettünk egymásnak egy txt fájlban kérdéseket, amiket nem néztünk meg, csak a válaszoláskor, így teljesen másokat és más sorrendben kérdeztünk :) Úgyhogy jöjjenek Miu nekem szegezett kérdései, az enyémeket neki pedig itt olvashatjátok. :) Sajnos nem voltam ma valami szószátyár, elnézést :)


1. Hogyan készülõdtél a karácsonyra? 
Rengeteg We Heart It-os képpel, próbáltam egy kis hangulatot csempészni hozzá, meg az ajándékvásárlásokkal. Nem tudom, kiskorom óta valahogy nincs meg ugyanaz a hangulat. Valami megváltozott...

2. Mikor kezdted el megvenni az ajándékokat?
Amilyen korán csak tudtam, egyrészt a tömeg miatt, másrészt nem akartam halogatni, plusz suli mellett kevés szabadidőm volt erre, de amit tudtam, rááldoztam, körülnéztem, listát írtam, beszereztem, 3-4-5x is visszamentem, ha kellett.

3. Kinek mit vettél ajándékba?
Anyukámnak nővéremmel közösen krémeket, egyik nővéremnek, Biának egy közös szalagavatón készült fényképet, aminek a keretét shabby chic-esre készítheti majd :), a másiknak pedig egy levendulás fürdőtermékekből (fürdőpraliné, szappan, fürdősó), illatgyertyából és egy csokor levendulából álló csomagot, barátnőimnek Aden, Lovely és NYC körömlakkokat, ékszereket, sminkcuccokat.

4. Te milyen ajándékokat kaptál?
Hú, hát az nagyon hosszú lenne, ha itt leírnám, meg a felét már a blogon is láttátok 2 posztban:) De röviden azért leírom: Moyra, Essence, Lovely, Essie körömlakkokat, egy manikűr szettet, egy NYC szemhéjpúdert, ecsetkészletet, dekorációkat, könyvet, könyvutalványt, csizmát, tusfürdőket, parfümöt, hajvasalót, fürdőköntöst, hirtelen ennyi minden jut eszembe. Kicsit olyan, mintha összevonták volna a következő 2 karácsonyommal...:))

5. Volt valami, amit nagyon szerettél volna, mégsem kaptad meg?
Nem, nincs ilyen, meg ha lett is volna, akkor sem búslakodnék, nem ez a lényege a karácsonynak. De előtte rengeteg nyereményjátékon vettünk részt (Miu és én:)), és egyiken sem nyertünk. Volt ám szomorkodás rendesen...:o)) De akkor még egyikünk se tudta, hogy Karácsonyra valami sokkal jobb vár ránk. :)

6. Kikkel töltötted a szentestét?
Nővéremmel, Biával, a férjével, és egy közös barátukkal. Anyukánk meg nagyimékkal, sajnos most ilyen felosztott ünnep lett :(

7. Hogyan ünnepeltétek a karácsonyt kiskorodban? 
Szép fa, a régi sztaniolpapírba csomagolt szaloncukrok, az egész családdal együtt. Szép volt.

8. Azóta máshogy ünneplitek vagy nem változott semmi?
Máshogy, nem mindig sikerül az egész családot összehozni egy helyre, valamint pár éve távozott el nagypapám és apukám, akik nagyon hiányoznak nekem. A karácsonyi díszítős reggeleken mindig jó volt a hangulat, apu feldobta, rengeteget nevettünk együtt :(

9. Milyen körömlakk/ruha/smink volt rajtad?
A tervem az volt, hogy felveszek egy fekete kockás egyberuhát, valami minimál sminkkel, de az utolsó pillanatban meggondoltam magam, így egy hosszú, puha, homokszínű Tally Weijl kardigán volt rajtam, farmerrel, semmi sminkkel.

10. Mi volt a menü nálatok szenteste?
Halászlé, és Bia isteni tejszínes krumplija aszalt szilvával töltött sertésszűzzel baconba tekerve, desszertnek pedig tiramisu volt. Isteni volt :)

11. Rakj ki egy képet a karácsonyfátokról!

Sajnos nem volt fánk, csak egy dísz, amit láthattatok már a blogon, de emellé megmutatom még nővéremék fáját is, amit együtt díszítettünk a Meskáról vett textildíszekkel. :)

12. Hány éves korodig hittél a Mikulásban? 

Hűűű, nem emlékszem :((((

13. Becsomagoltad az ajándékokat vagy díszzacskóba tetted õket?

Is-is. Ajándéktól függ, amit be lehet csomagolni, mindenképp becsomagolok, imádom a becsomagoltajándékokat, mert gyönyörűek, és nem tudod, mi van bennük, és sokkal igényesebb, mint egy ajándékszatyor. Ellenben vannak olyan tárgyak, amiket az alakja miatt nem igazán tudsz csomagolni, így lettek olyanok is.

14. Mi a legszebb karácsonyi emléked?

Nincs ilyen kiemelt kedvenc.

15. Mikor szoktátok lebontani a karácsonyfát?

Januárban, mikor eszünkbe jut.

16. Kinek a legnehezebb és kinek a legkönnyebb ajándékot venni?

Ez változó, van olyan amikor egy személynek egy évben eszembe jut valami jó, másik évben meg hosszas gondolkodás után. Talán anyunak a legnehezebb. De próbálok mindig személyeset venni elcsípett mondatokból év közben, így jobbára ez megy nekem :)

17. Szoktál képeslapot küldeni bárkinek karácsonykor?

Nem:( Restellem, de sajnos nem.

18. Meg szoktad nézni karácsonykor a Reszkessetek betörõket?

Az igazság az, hogy nem igazán nézek már tv-t, maximum egy híradó erejéig.

19. Kaptál körömlakkot vagy körömmel kapcsolatos dolgot?

Persze! :) Kaptam manikűrkészletet, Lovely, Essence, Moyra körömlakkokat, és az álomlakkot is, az Essie-t :))))))

20. Hogy képzeled el a következõ karácsonyod?

Ugyanígy jöhet, annyi külöbséggel, hogy jövőre szeretném, ha lenne párom, akivel együtt ünnepelhetnék Karácsonykor. (nem csak a Karácsony miatt nyilván.)

21. Meglepted magadat valamivel az ünnepek alatt?

Egy meleg sapkával, egy NYC körömlakkal, és egy Maybelline BB krémmel, ebből kettő a muszáj 
kategóriába tartozott, mert nem volt sapkám, az arcom pedig nagyon száraz mostanában.