Üzemeltető: Blogger.

91. Szalagavatós beszámoló

Sziasztok!

Jövök a szalagavatós beszámolómmal és pár képpel is, kattintásra nőnek, ha kíváncsiak lennétek. :) Leírtam a felcsendülő zenéket is,hátha valakinek van kedve közben meghallgatni is őket:)


Kezdjünk is bele. Nagyon féltem igazából a hétfőtől, mivel azt hittem, hogy az egész napom egy rohanás lesz, de nem. Fél 9 előtt odaértünk már a Jégcsarnokba nővéremmel (ő furikázott szombaton és hétfőn is egész nap, köszönöm!) a főpróbára. Lepakoltam, volt egy kis időnk, majd kezdtünk. Úgy gondoltam, hogy mivel a szalagtűzést és mindent elpróbálunk, felveszem a Humanicos masnis csodamagassarkúmat, hogy kipróbáljam, milyen lesz majd. Rossz ötlet volt. Nem fájt se a sarkam, se a talpam, ellenben a cipő orra nyomott, mert valami durván összeszorítja a lábujjaidat egy idő után, úgyhogy kényelmes volt benne álldogálni. Sőt, a lábam is kijárt belőle, ami amúgy 39-es, a cipő maga meg 38, és egyszer már volt rajtam, ilyesféle probléma nélkül, úgyhogy értetlenül álltam az eset előtt.

Túléltem a főpróbát, majd mentünk fodrászhoz, aki cirka fél óra alatt rittyentette meg nekem a frizurát. Begöndörítette, feltűzte, pár tincset meghagyott, majd jött bele a gyönyörű fehér organzavirág, amit direkt erre az alkalomra kaptam nővéremtől =) Időben elkészültünk, majd jöhetett a sminkes, akitől egy natúr kompozíciót kértem, és csodás végeredményt kaptam =) Majd beugrottunk anyuért, és fél 5 előtt vissza is értünk, rohantam is öltözni a szalagtűzésre. Később anyuék bejöttek még gyorsan megkukkantani, meg megigazítani a rúzsomat, akkor készült ez a kép: (béndzsa a fejem,és alig mosolygok, de nézzétek el, izgultam:D)

                                                   

Nagyon nagy bátorság kellett hozzá, hogy fel merjem tenni a fejszerkezetem a blogra, de tessék. :) A szalagtűző ruhámról sajnos nem készült kép, de ez a barack-narancssárga blúz, egy magasított derekú szoknya (amivel úgy néz ki a blúz, mintha ruha lenne=)) és egy blézer alkotta a szettet.

Végre valahára elérkezett a kezdés ideje, akkor már bevallom őszintén, nagyon izgultam. Aztán hál"istennek elmúlt. :D A bevonulózenénk a Nickelback - When we stand Together volt, a tűzés alatt pedig a Transformers zenéje és a Heart of Courage szólt. Mire végigálltuk az egész tűzést, már mindenkinek kezdett elege lenni a magassarkújából, köztük nekem is, de megint csak az elöl nyomás volt a probléma, egyébként eláldogálltam volna ott még simán. Kivonulózenénk a Bee Gees - Stay Alive volt, és volt egy rész, amikor ofőnk felrakta a kezét jelnek, majd mindenki egyszerre indított pár diszkómozdulatot, hihetetlen hangulatos volt :D Következett a nyitó angol keringő, így megint öltözhettem át. Ettől féltem a legjobban, mivel az abroncsom eléggé lecsúszós volt, és ha rossz helyen van, rálépek... és mondanom sem kell, ráléptem, de G-vel korrigáltuk a problémát:). Örültem neki, hogy túléltem:D A keringőzenénk az Isabelle volt Ill Divo-tól. Csodaszép az a szám.. *.*

                                     

                                                              Angol keringő - az emelés :)))

 Aztán megint öltözhettem át, mert elkezdődtek az osztálytáncok, így keringőruhából átvedlettem katonába: terepmintás nadrág, fekete felső. Az organzavirág a hajamban maradt, nagyon jó kompozíciót alkotott a terepmintával, mondanom se kell :D De anyuék erről ismertek meg a színpadon mindig =)

                                       

A tánc eleje - bevonulás, és leskelődő katonák :o) A zene: Edward Grieg - In the Hall of Mountain King from Peer Grynt, az első perctől. Aztán jött a Captain Jack, majd a Beyonce Run the World, és a Teddybears-től a Cobrastyle, és vége is volt az osztálytáncunknak :( Az osztálytáncok végeztével jött a bécsi keringő, mialatt én gyorsan átöltöztem ismét keringőruhába, aztán pedig jöhettek a táncok a szülőkkel, meg a fényképezkedés. :)

                                               

                                    Én a keringőruhámban, teljes díszben, kivételesen szemüveg nélkül :)

Köszönöm, ha sikerült végigolvasnod, elnézést a hosszadalmas beszámolóért! :)