Üzemeltető: Blogger.

73. NOTD - Nálam járt a Mikulás

Sziasztok!

Ma nálam járt a Mikulás, és itt felejtette a sapkáját :o) A manikűrt Verus tutorialja alapján csináltam, köszönöm szépen neki! Tegnap akartam valamit Mikulásra, de nem akart összejönni, és teljesen elszontyolodva mormogtam magamban, hogy "sosem rakok fel a blogra nail art-ot" Aztán tessék. Ezt az osztálytáncpróbára való rohanás előtt 50 perccel dobtam fel, és imádkoztam, hogy minden száradjon meg, és ne kenjek el semmit. Sikerült :D Az eredeti maniban a hüvelykujjon is van sapi, az enyémen időhiány miatt csak a gyűrűsujjra került, és elég picik lettek a satyik, és nem sikerült figyelnem a precíz festésre sem, ezért elnézést kérek. Ez az első jobban (nem mondom, hogy jól, nem vagyok megelégedve vele teljesen) sikerült nail art-om.

notdmiku

A manikűrt a She piros lakkjával (185), és a Moyra fehérjével (03) alkottam, kiskaput képezve a lakkstophoz, ugyanis körömdíszítéshez vettem ezt a fehér lakkot. (És semmi mást nem szereztem be.)

Hogy tetszik?