Üzemeltető: Blogger.

103. 3 hónap

Sziasztok!
hónapforduló

Nos, immár a 3. hónap telt el a blog életében (miért érzem úgy, hogy folyton hónap összefoglaló posztokat írok?:O), és ideje, hogy értékeljek kicsit. Vagyis, előtte, Ti értékeljetek, ugyanis biztosan láttátok már, de van egy kérdőív a blogról, amit eleddig 11 db ember töltött ki, és én 50-et szeretnék, úgyhogy hajrá!

ITT


Ez a hónap volt az eddigi legrosszabb a tesztek szempontjából nézve - két darabot csináltam összesen, a maradék kettőt meg nem volt kedvem felrakni, mert annyira szörnyűek lettek a fotók róluk, úgyhogy újrafotózás lesz. Úgy érzem, hogy rengeteg dolgom van a bloggal kapcsolatban, főleg a képek terén (új tárhelyet kell keresnem az imageshack után, mert fogta magát, és az eredetileg általa (!) lekicsinyített képeket visszarakta bazinagy méretűre, és kicsit voltam csak mérges amikor ezt megláttam, úgyhogy képköltöztetés van. Emellett rengeteg képet újra akarok fotózni a minőség miatt, a tesztképeket is beleértve, és ez rengeteg. Rengeteg megírandó poszt vár rám, olyan is amelyik szintén rengeteg munkát igényel, úgyhogy van / lesz dolgom bőven, 2013-ban is. Csak időm nem, érettségi mellett...:(

A jó hír, hogy végre meglesz a blog végleges kinézete, (aki nem látta még, kukkolja meg és véleményezze, egy előző posztban raktam ki a képet, köszi!) amit már teljesen a sajátoménak érzek, ha túl vagyunk a kérdőíven (tényleg szeretnék 50 véleményt), akkor rakom fel, hogy ne zavarjalak meg benneteket, mert a régi (azaz a mostani) kinézetre kérdezek rá benne. Jó lenne, ha nem februárban tudnám csak felrakni...:D

Mindezek ellenére továbbra is lelkes vagyok, szeretem a blogot, Titeket, a lakkokat, úgyhogy 2013-ban is boldogítani foglak benneteket a posztjaimmal. (Ja, azt el is felejtettem írni, hogy lesz egy projekt is, meg remélhetőleg egy vendégposztot is fogok írni, úgyhogy 2013 a tevékenykedés éve lesz nálam.)

Ma még jövök a decemberi kedvenc lakkokkal, meg lehet, hogy 2012 kedvenceivel is. :D Legyetek jók!