Üzemeltető: Blogger.

63. 2 hónap

Sziasztok!
Image Hosted by ImageShack.us

Nos, ismét eltelt egy hónap a Nail Polish Maniac Blog életében. Kis lépésekkel haladunk, és még nagyon pici "baba" a blog, de ennek ellenére gyorsan telik az idő. Lehet, hogy most sokan csóváljátok a fejeteket, hogy minek kerítek a hónapoknak ekkora feneket, de én szeretem összefoglalni a dolgokat az eltelt idő függvényében.


A 2. hónapban én abszolút úgy éreztem, hogy kevesebb időm jutott a blogra, a tesztekre, mindenre, és le vagyok maradva magamhoz képest. Ez az a kritikus pont, amit sok blogger rosszul csinál szerintem - hogy a saját dolgait adja fel (tanulás, szabadidő, stb) és ahelyett a blogon tevékenykedik ilyest szólva: "csinálnom KELL a posztot, az outfitet, a valamit mert... NEM! Nem kötelező, senki nem köt oda a székhez, hogy namárpedig megírod azt a tesztet, vagy irgum-burgum! Senkinek nem fizetnek érte, senki háza elé nem mennek az elégedetlenkedő olvasók tüntetni nagy transzparensekkel. (Ha meg szóvá is teszik, hogy eltűntél, akkor vagy kedves érdeklődés céljából, vagy számonkérően, ami már bunkóság.) Nekem is vannak olyan időszakaimm amikor nincs időm / kedvem (ihletet nem írok, mert az rengeteg van, erről mindjárt) a bloghoz, olyankor nem erőltetek semmit, és csinálok mást, ott a következő nap, hacsak időközben el nem jön a világvége. (Kedves Világvége! Még ne gyere, szeretnék előtte egy Essie körömlakkot birtokolni. Nem bánom, ha a nagy végtelenség Essie körömlakkal a kezemben ragad el, de addig ne, légyszi! Köszi, csókoltatlak.) Engem ez a veszély nem fenyeget, hogy emiatt feladom, és abbahagyom, és remélem később sem fog ez elragadni, mert ez valami népbetegség a bloggereknél, én úgy vettem észre.

Még mindig imádom a blogot, írni, nézni a kommenteket, ahogy olvastok, mindent. (Más kérdés, hogy ki miért van itt, nyereményjáték, vagy tényleg érdekli és olvas. Azt gondolom, ebből sem kell szívügyet csinálni, mindig voltak, vannak és lesznek is olyanok, akik csak a játék miatt követnek téged.) Rengeteg-rengeteg ötletem van, volt, és lesz is, más kérdés, hogy nem érem utol magam, és általában a több részes posztokból még mindig csak egy részek vannak :D

Nálam az ötletek általában hirtelen jönnek. Vagyis inkább...váratlan helyzetekben. (A pasis-interjús ötletem a konyhában, evés közben szállt meg pl. Ez van na, tessék a múzsámnál reklamálni.) Volt már olyan, hogy egy poszt ötlete zuhanyzás közben jött. Ne nézzetek rám furán, ez nálam általános :D De ugyanígy vagyok az ajándékötletekkel is, azok is általában így születnek meg.... Nem gondolkozok rajta, és jön a nagy BUMM, egyszer csak beugrik az agyamba, hogy mi lenne ha.... És megvalósítom.

Tudjátok, én olyan vagyok, hogyha valamit létrehozok, akkor nem szeretnék olyat alkotni, amiből már ötezer  készült egy kaptafára, vagy sablon, vagy bármi. Mindig igyekszem egyedit alkotni, és ez ezzel a bloggal is így van. Nem az volt a célom, hogy létrehozzam az 50. körmös blogot, hanem az, hogy létrehozzam, de belerakjak valami egyedit, valami olyat, ami én vagyok, élethű teszteket, más posztokat is (Interjú, kreatívkodás, stb) Tőlem nem láthattok lélegzetelállító kreatív manikűröket (kreatív vagyok, és jó a kézügyességem, de ez a körmözésben sosem ment. Mondjuk tudom, gyakorlással minden elérhető.), tőlem teszteket és minden egyéb agyamentséget láthattok, ami éppen az eszembe jut.

A 2. hónapra lassan majdnem elértem a 4 ezer oldalmegjelenítést, majdnem 50 feliratkozót, de azt hiszem ez mellékes, ezek csak számok.

És most jöttök ti: hogy érzitek, sikerült létrehoznom valami mást, valami egyedit a blogban, vagy csak egy "sima" körmös blogot? Miért szerettek olvasni, mit szerettek olvasni tőlem? Mi az, ami jó, mi az amin változtassak? Ha bárki abból a 46 olvasóból megválaszolná ezeket a kérdéseket, hálás lennék
.

Köszönöm, hogy a 2. hónapban is velem tartottatok! :)