Üzemeltető: Blogger.

57. Essence - Black is Back

Sziasztok!

Ma egy régi szortimentes Essence lakk tesztjét hoztam el nektek, a Black is Back-et. A képek kattintásra nőnek!




Essence - 59. Black is Back

Zsákmányolás helye: Újpest, Árpád Üzletház, Rossmann
Ár: 345 Ft
Mennyiség: 5 ml



Ezt a régi szortimentes lakkot nagyon-nagyon régen vettem, már vagy 1-2 éve. Akkoriban volt kb 3-4 db körömlakkom összesen :D Ez volt az első találkozásom az Essence-szel, nekem meg kellett egy fekete lakk, így elhoztam. Annyiban változtam, hogy azóta magában nem szívesen használok fekete lakkot.


Ezt a képet már láthattátok egy NOTD posztban is.

Alaplakk: Sissy Calcium Gel Builder
Fedőlakk: nincs

Fedés: 1 vastag rétegben is jól fed, de én inkább kettő vékonyat kentem
Finis: szép fényes fedőlakk nélkül is.
Állag: nem túl sűrű, nem túl híg 2 év után sem.
Felvitel: könnyű.
Tartósság: 4-5 napig bírta, minimális kopással.
Ár: tökéletes
Száradási idő: pont jó
Ecset: a klasszikusnál picit vastagabb, a mostaniaknál nyilván vékonyabb. 3 húzással fel lehet vinni a körömlakkot, nekem nincs problémám vele.

Összességében:  8/8, szerintem a tökéletes fekete lakk, kivéve hogy már nem gyártják, az új szortimentben viszont ha jól tudom, ott van. Az új változatáról viszont nem tudok nyilatkozni sajnos.

A következő teszt egy MAC lesz, amit egy Flormar fog követni, majd egy Essence, és a Maybelline Colorama lakk tesztje.