Üzemeltető: Blogger.

29. 1 hónap

Sziasztok!


Örömmel jelentem be Nektek, hogy a Nail Polish Maniac Blog mögött már 1 kerek hónap áll. Pontosan egy hónapja hoztam létre a blogot azzal a céllal, hogy körömlakkteszteket hozzak létre Nektek, és minden egyéb finomságot.

Nem gondoltam volna, hogy a blog ennyire a szívemhez fog nőni, de akármikor bejegyzést kell írnom, örömmel teszem, sőt, van amikor alig várom, hogy bemutathassak Nektek valamit. És tudjátok mi a legjobb? Lelkes vagyok, tele ötletekkel. Mindig-mindig eszembe jut valami, amiről írhatnék, amit bemutathatnék, és ezeket folyton fejben tartom, leírom, aztán meg is valósítom. Most is rengeteg ötletem van még. Szeretek bejegyzéseket írni, szeretek ötletelni, és szeretem látni, ahogy valami tetszik Nektek. Most kezd beindulni igazán az élet a blog körül, vannak olyanok akik elkezdtek kommentelni is, és ez jó, mert ez egyfajta visszajelzés nekem, hogy mi az amit jól csinálok, és mi az amit nem.

1 hónap alatt 18 ember iratkozott fel a blogra, ennek nagyon-nagyon örülök, és el sem tudjátok képzelni, milyen jó érzés amikor a blogra belépve rápillantok a vezérlőpultra, és plusz egy feliratkozót veszek észre. :) Egyszóval szeretném megköszönni ezt az 1 hónapot Nektek, és remélem sok-sok hónapot fogunk még együtt tölteni, Ti az olvasók, és én az író. (a többi blogon pedig én, mint olvasó =) ) Bármi kérdésetek, kérésetek, panaszotok lenne, nyugodtan írhattok nekem a bemutatkozásnál kiíírt e-mail címen.

Nyereményjátékunk pedig van, amire már öt ember jelentkezett, úgyhogy mostmár biztosan beindul, de remélem azért többen is szeretnétek harcba szállni az Essence lakkért. :)

És így végezetül, azt szeretném kérni Tőletek, hogy kommentben írjátok meg, hogy mi az amit hiányoltok a blogról, vagy mi az amiben fejlődnöm kellene, és mi az ami abszolút tetszik nektek benne?

Ma még találkozunk, egy Essence lakkot fogok Nektek bemutatni. :)