Üzemeltető: Blogger.

24. Új tesztalanyok - High End körömlakkok

Sziasztok!

Először is, ismét ne haragudjatok a napokra való eltűnésért, de két lábon járó rohangálás voltam. Zumbaóra, táncpróba, későn hazaesés a suliból, dolgozatok - ezek kicsit leszívták a blogolásra fordítandó energiáimat, nem tagadom. De most, hogy a küszöbön az őszi szünet, repes a szívem, hiszen több időm lesz a blogra. :) (amellett, hogy ugyanúgy tanulok, és a többi, de még sincs suli, ugyebár...) A mai napon a nővéremnél jártam, hogy beugorjak a szülinapi Browniemért (Ő csinálja a legistenibb Brownie-t ezen a földön, erre senki nem tud rácáfolni! :D), és mivel már régebben beszéltünk róla, elhoztam tőle 4 db lakkot, amelyek türelmetlenül toporognak, hogy meglepetés gyanánt bemutassam őket a blogon. Nos, íme, ők azok (este lehetetlen fotózni, vagy csak én vagyok béna - azt hiszem a bloggerináknak egy fotóstanfolyammal kellene kezdeni a blog megnyitása előtt, mondjuk az első óra lehetne: hogyan fotózzunk sötétben, de lámpafény mellett körömlakkokat....)



Íme: Egy Estéé Lauder piros lakk (béna voltam, és üveggel befelé fordítottam, no comment :D ), egy gyönyörű Chanel, egy Mac és egy Pupa - a fantasztikus négyes!

Szóval négy darab csodálatos high-end lakk várja, hogy bemutatkozzon Nektek itt, a blogon. :) (Holnap lövök róluk egy normálisabb fotót, ígérem)

MELYIKET SZERETNÉTEK, HOGY BEMUTASSAM ELŐSZÖR? :)

+ JÖN:
A mai napon még két, azaz 2 db bejegyzést hozok nektek, egy Catrice lakk tesztet, és a Boldogságprojekt ismét elmaradt 2 napját.

Ps: A Catrice lakk üvegét fotózhatom sötétben, mert a tesztképeknél elfelejtettem. Grr... Úgy érzem, kezet kell fognom ma önmagammal.