Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Bomb Cosmetics tavaszi újdonságok

DSC02361
Tudjátok rólam, hogy imádom a fürdőbe való, relaxációs színes-szagos dolgokat, így nagy örömmel mondtam igent a Bomb Cosmetics tavaszi újdonságainak a tesztelésére. Két fürdőgolyót és egy szappant fogok nektek bemutatni a bejegyzésben, lássuk is!

DSC02368
A legelső amit kipróbáltam, az a Kék Lagúna névre hallgató fürdősüti volt - a kinézete abszolút tükrözi a nevét, ugyanis maga a fürdősüti is kék-fehér, illetve apró pici virágok is díszítik. A honlap szerint friss virágillatú, valamint majoranna és rozmaringolaj is lakozik benne. A bőrünk táplálásáról  a kakaóvaj és a sheavaj gondoskodik. Az én orrom egy abszolút friss, "kék" és tengeri illatnak érezte és ahogy bedobtam a fürdővízbe, azonnal nyár hangulatom lett tőle. Nagyon lassan oldódott fel, a vizet pedig enyhe világoskékre színezte , és ez az intenzív, óceáni, friss illat végig megmaradt. Hihetetlenül élveztem a vele való fürdést, a három termék közül ez lett a kedvencem - egy tavaszi és nyári könnyed, relaxálós, megnyugvós fürdőhöz ideális! Az illatát még sokáig éreztem a saját bőrömön, a vízben, valamint a víz leengedés után a fürdőben is. Kiszállás után nem volt szükségem testápolóra, finom puha bőrt varázsolt.
DSC02432
DSC02366
Másodikként a Gyümölcskoszorú szappan következett - ezt még nem nagyon írtam le itt a blogon, de a száraz bőröm miatt abszolút nem vagyok jóban a szappanokkal, sőt ha lehet, kerülöm őket, ahogyan tudom. Azonban a teszt kedvéért adtam egy próbát ennek a színes-szagos szappancsodának :) A nevéhez hűen tényleg nagyon gyümölcsös illata van, attól függően melyik kis színes csíkját szagolgatod, mindig más illatot fogsz érezni. Nagyon gyorsan felhabzik, krémes habot hagy maga után, és élesben is isteni az illata - azonban én sajnos ugyanúgy éreztem a szárító hatását, mint bármelyik másik szappannak.

DSC02625
DSC02370
Utolsóként az Eperella fürdőbomba következett, aminek finom gyümölcsös-epres illata volt. A vízbe dobva egy része nagyon hamar elpezsgett, a kis eper és egy kis fehér rész maradt belőle csak. Rózsaszínre színezte a vizet, és finom gyümölcsös-epres illatot árasztott még sokáig. Mandarin és neroli illóolaj van benne. Ez a fürdőbomba is annyira tápláló volt magában, hogy nem kellett utána testápolóznom, még lefekvésnél is éreztem, hogy milyen puha a bőröm tőle.
DSC02632
A Bomb Cosmetics termékeit a honlapjukon, illetve a Müllerekben tudjátok beszerezni. A Kék Lagúna fürdősüti 890 Ft, a Gyümölcskoszorú szappan 1090 Ft, az Eperella fürdőbomba pedig 990 Ft-ba kerül.

(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)