Üzemeltető: Blogger.

Kneipp Jókedv Grapefruit és Maracuja habfürdő teszt

Imádok egy nehéz nap után beülni a kádba valami relaxálóval - legyen az fürdősó, fürdőgolyó, vagy habfürdő. Így nagyon örültem a lehetőségnek, mikor a Shopline jóvoltából tesztelhettem ezt a számomra eddig ismeretlen márkát és terméket.
DSC01772
A Kneipp márkáról érdemes tudni, hogy egy német katolikus pap, Sebastian Kneipp alapította. Vízzel és gyógynövényekkel dolgozott, és az egészséges alapanyagokat részesítette előnyben - előtérbe hozva az egészséges táplálkozás és a mozgás fontosságát. A Kneipp márkanév 1891-ben jött létre, akkor nyitotta első üzemét, ahol a tiszteletes receptjeinek megfelelően termékeket gyártottak, melyek segítették az egészséges táplálkozást.
DSC01942
A habfürdő egy 400 ml-es flakonban érkezik, és nem bízták a véletlenre: rögtön a tetejére odanyomták a nem iható feliratot. Ezen az elején nagyon elcsodálkoztam, de amikor levettem a kupakot és beleszippantottam a piros gélbe, egyből megértettem miért: olyan trópusi illatorgia fogad, hogy akaratlanul is a nyár, egy tengerpart és valami iszonyatosan finom koktél jut róla az eszembe. Ugyanezt a jó tulajdonságát szerencsére a fürdővízben is megőrzi - a csomagolás azt írja, hogy a kupakban levő adagolóból csöpögtessük a fürdővízbe, azonban onnan nehezen akar kimászni az anyag, így én inkább magából a flakonból öntögetem mindig. Eleinte csak beleöntöttem a már kifolyatott fürdővizembe, viszont úgy nagyon kevés habot kaptam, - azonban ha a folyó vízbe öntitek, sokkal-sokkal több habot fog produkálni. A vizet ilyen fura sárgára színezi, viszont az illata erősen érezhető a vízben is, és a habbal együtt tényleg igazi finom relaxálásra alkalmas hangulatot alkot. Sajnos a habja nem olyan tartós, nem marad meg a 20-25 perces fürdés legvégéig, de az illata és a hatása miatt én ezt bőven meg tudom bocsátani neki, mert akárhányszor kilépek a fürdés után, mindig egy kicsit "újjászületve" érzem magam. :) A csomagolás szerint kb 8 teljes fürdőhöz elegendő.

Bátran ajánlom, ha szeretitek a relaxálást, egy picit vágyódtok már a nyár után, és szeretnétek kipróbálni valami újat! :)

A shoplne webáruházában kapható, és 1.490 Ft-ba kerül.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a tesztben leírt véleményemet.)