Üzemeltető: Blogger.

Blog Karácsony 2014 :)

Blog Karácsony 2014
Ahogyan tavaly is (bejegyzés itt), idén is lelkesen vettem részt az Ilus által szervezett Blogkarácsonyban, melynek lényege az volt, hogy a jelentkezőket sorrendbe állítva mindenki megajándékozza a sorban előtte lévőt. Én idén egy eddig ismeretlen bloggert, Reginát kaptam, engem pedig nagy örömömre Enikő ajándékozott a Sunshine and Glamour blogtól.
DSC01414
Igazán személyre szabott ajándékot kaptam, a csomagban lapult egy szürke meleg sapi, két Rival de Loop körömlakk, egy iszonyatosan finom különleges tea, és egy kókuszos arcmaszk - utóbbit a száraz bőrömre és a kókuszmániámra alapozva, figyelemből csillagos ötös! :) A cuki képeslap pedig már a falamon lévő parafatáblát díszíti.

Köszönöm szépen az ajándékokat Enikőnek, és csak arra tudlak biztatni benneteket, hogy vegyetek részt benne ha van blogotok, mert iszonyatosan jó móka egy másik bloggert ajándékozni, legalábbis én lelkesen kerestem Regi blogján, hogy minek is örülne igazán, remélem tetszett neki! :) Az alábbi linkeken pedig megnézhetitek ki mit ajándékozott és kapott: