Üzemeltető: Blogger.

Októberben elfogytak

DSC01099
Októberben nagyon sok kedvenc sminktermékem elfogyott a kozmetikumok mellett, lássuk mik voltak azok!
DSC01100
A JimJams nappali arckréme már régóta nálam volt, így épp ideje volt elfogyasztanom. Nagyon szerettem, kellemes állaga volt és jól hidratált. (Teszt itt) A Vichy Aqualia Thermal széruma jó volt, de valahogy mégsem lett a szívem csücske - túl illatos és túl folyós volt az én ízlésemnek, a JimJams gél állagú szérumát jobban kedveltem. (Teszt itt)
DSC01101
Elfogyott a kedvenc NYX sminkfixálóm *csendesen szipog a sarokban* amit azóta sem pótoltam, mert egyrészt 3.000 Ft, másrészt pedig az Alverde verziójára terveztem lecsapni, erre kiderült, hogy éppen megújul és egyik drogériában sincs.... úgyhogy help wanted, tud valaki ezeken kívül sminkfixálót ajánlani nekem? (teszt itt) A Maybelline Master Shape szemöldökceruzája holy grail (igen, ezredszerre is leírom), el is fogyott a legelső, ebből még egy 25%-os akció keretén belül szereztem is utánpótlást. Még mindig imádom, de igyekszem spórolni a használatával, mert iszonyatosan gyorsan fogy. (teszt itt)
DSC01102
A Müller saját márkás Duchesse vattakorongjáról mindenki ódákat zengett és olcsóbb is volt mint a Rossmann saját márkása, azonban rövid véleményem következik: katasztrófa. Ka-tasz-tró-fa. Szétesik, mállik, szöszöl, alig vártam hogy elhasználjam, borzalmas volt vele bármit is kezdeni, ezentúl maradok a jól beváltnál. A Dermacol Aroma Ritual jázminos tusija egyik kedvencem volt a maga egzotikus-virágos illatával. (teszt itt)
DSC01139
Elfogyasztottam az Eucerin micellás vizét is (teszt itt), jól tette a dolgát sminklemosás terén, jelenleg a Garnier verzióját nyúzom, ami szerintem ugyanazt tudja. Hatalmas bánatomra elfogyott a kedvenc Paese primerem (úgy kapargattam ki egy ecset végével az aljáról a maradékot mert a pumpa persze nem ért el idáig...), egy perc néma csendet kérek a gyászoláshoz.. Jelenleg éppen azt tesztelem mit tud a Rimmel egyik hasonló darabja, illetve a Münchenből hazatérő nővérem hozott nekem egy Maybelline Baby Skin-t (ezúton is köszi!), utánpótlásként ezekben keresem a vigaszt, meglátjuk lesznek-e olyan jók, mint a Paese darabja. (teszt itt)

Ez lett volna az októberi adag. :) Nektek fogyott el kedvenc sminkterméketek a hónapban?