Üzemeltető: Blogger.

Halloweeni habfürdő - Sparkly Pumpkin Bubble Bar

DSC01196
A nemrég megrendezett Lush sajtóreggelin (beszámoló már jön) a goodie bagünket nemcsak a karácsonyi kollekcióval, hanem a halloweeni-vel is megpakolták, és ugyan az összes újdonságot nem tudom nektek egyben bemutatni, ma azonban kipróbáltam a legígéretesebbnek tűnő csillogó, tököt formázó fürdőgolyót. Lássuk!
DSC01205
Kézbe véve iszonyatosan csillámos, ha sikerül olyan istenesen megtapiznod, akkor úgy fogsz kinézni, mint akire rátüsszentett két csillámpóni. A vízbe bedobva egyébként ezek a csillámok annyira nem érvényesülnek - viszont a fürdőgolyó színe szépen-lassan tökszínű narancssárgára festi a vizet, és iszonyatosan nagy habot csinál. A habtenger a fürdő végéig kitart, nagyon nagy és nagyon kellemes benne csücsülni. Az illata is erőteljesen érezhető fürdés közben, édeskés, engem kicsit a sülő sütőtökre emlékeztet (nyamm!). A víz selymes és csúszós lesz tőle (érdemes kilépéskor vigyázni), viszont pont emiatt én hidratáló hatást is érzek a termékben. Ylang-ylang olajat és narancsvirág kivonatot tartalmaz egyébként.

Sajnos nem sikerült annyira képekkel megörökíteni mint szerettem volna, azonban ha felcsigáztam a fantáziátokat, próbáljátok ki! Igazi relaxálós kádban ülős habtengert gyárt, kellemes volt vele fürdeni.

Megtalálhatjátok a Lush webshopjában, vagy az ütletekben, 1.290 Ft-ért. (100 g)