Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Paese Smoothing primer

DSC00261
Nagyon sokan voltatok kíváncsiak a Paese sminkalapjára aminek lassan a végére érek, így egy teljes körű véleményt tudok róla írni nektek. 
DSC00262
Alapvetően még sosem próbáltam ki primert, de idővel egyre jobban elkezdte izgatni a fantáziámat a dolog. Nagyok a pórusaim és száraz a bőröm, így az elképzelés valami olyasmi volt hogy láttassa kisebbnek a pórusokat és nyújtson extra hidratálást az arcbőrömnek, hogy szebben terüljön rajta az alapozó / BB krém - na valahogy így találtam rá a Paese verziójára az Iparfümérián szörfölgetve. Ez a sminkalap kifejezetten a száraz és érzékeny bőrűeknek ajánlott a csomagolás szerint, ráadásul azt ígéri amit én szeretnék, így igen ígéretesnek tűnt.

DSC00267
A kiszerelése pumpás, nekem általában egy pumpálásnyi bőven elég az egész arcomra.  Minimális illata van, az állaga pedig nagyon selymes - pillanatok alatt bele lehet dolgozni a bőrbe és nagyon hamar be is szívódik. Kellemesen hidratált lesz tőle az arcbőröm, a pórusokat viszont nem látom semennyivel sem kissebbnek (ezért nem is készítettem róla éles képet, mert bármennyire is szerettem volna, nincs látványos változás), viszont a BB krémem meg úgy általában az alapozók nagyon szépen terülnek rajta, és 1-2 órával még hosszabbít is a tartósságon. Nagyon megszerettem, mert SOS plusz hidratálást nyújt a bőröm rosszabb napjain is, nagyban megkönnyítve ezzel a sminkelési procedúrám. Meg is látszik rajta egyébként hogy szeretve van és minden sminkelésnél nyúzom, mert kb a negyede van már meg csak, és most kezdett el picit rosszalkodni a pumpa.

Összességében nagyon jó szívvel ajánlom a szárazabb arcbőrű társaimnak, mert sokszor életet menthet, sokkal szebb a végeredmény a használatával. Van egyébként belőle még két fajta, egy a zsíros bőrűek számára, egy pedig ilyen "ragyogó arcbőrt" eredményező. Az összetevőlistája is nagyon szép egyébként, így tényleg érdemes tenni vele egy próbát.

Beszerezhető az Iparfümérián, 15 ml és 3.560 Ft-ba kerül.

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez semmilyen mértékben nem befolyásolta a véleményem.)