Üzemeltető: Blogger.

Augusztusi elfogytak

DSC00406
Még pontosan emlékszem amikor a vizsgaidőszak vége után felsóhajtottam hogy itt a nyár, most meg vége is van.... rettentően szomorú vagyok, mit ne mondjak. Na de témához vissza, hoztam nektek egy kis adag elfogyott/kiürült flakont-tubust, nézzük hogy szuperáltak inkább!

Tusfürdők, testápolás
DSC00407
A Playboy Super Playboy nevű tusfürdőjéről már volt szó a blogon a parfümmel együtt (itt. Kellemes illatú, krémes rózsaszín tusfürdő ami nem szárított vagy irritált, de a végére már eléggé untam az illatát. A Wellness & Beauty fügés-rózsás tusfürdője a barátomnál lakó verzió volt, és imádtam! Nem hittem volna, hogy a füge és a rózsa kombinációja ennyire finom lehet és mégis....kellemes, selymes állaga volt és ő sem szárított - a narancsos radírozós testvérkéjét már meg is vettem utánpótlásnak.

Arcápolás, arctisztítás
DSC00408
Avagy elfogyott a két kedvenc arctisztítóm.... Mindkettőről volt már szó a blogon (itt és itt), a közös bennük hogy krémes az állaguk és abszolút nem szárítanak, inkább még hidratálják is a bőrömet. A Nonique verzióját szerettem volna újravenni, de mivel nem volt a Westend DM-ben belőle, így egy Himalaya Herbals lemosó mellett tettem le a voksom - úgy néz ki, hogy egy elég rossz döntést hozva. Legközelebb inkább maradok a jól bevált dolgoknál :(
DSC00410
A Rival de Loop Exotic Mango törlőkendője a nyár nagy felfedezése volt, és amint elfogyott újra is vettem - szuperül leszedi a sminket, és frissíti az arcot. Azonban kezdek nagyon ráunni az illatára, így valószínűleg ha a következő csomag is elfogy, a Balea grapefruitos verziója fogja leváltani.

Nálatok mi fogyott el a hónapban? :)