Üzemeltető: Blogger.

Júliusi kedvencek

DSC09995
Már megint eltelt egy hónap, így itt az ideje, hogy megmutogassam nektek az ehavi kedvenceket, amik főleg sminktermékeket jelentenek - abból is szép számmal ajakravalókat. Úgy veszem észre, hogy sokszor inkább a szájfények után nyúlok, a sok szép rúzsom nagy bánatára. Ezen a szokásomon igyekeztem változtatni ebben a hónapban :)
DSC09997
Balea mandarinos tusfürdő: Töredelmesen bevallom, hogy igazi tusfürdő-gyűjtő vagyok, 4-5 mindig van a fürdőszobapolcon (nyugtassatok meg, hogy ez nem csak az én dilim!) Valami gyümölcsösre vágytam, és a kiszemelt az epres tusi volt de végül túl gejlnek éreztem - azonban mikor beleszagoltam ebbe, tudtam hogy ő fog velem jönni. Számomra inkább savanykás-grapefruitos illata van mintsem mandarin, de hihetetlenül frissítő tud lenni álmos reggeleken!
DSC09996
Rival de Loop Exotic Mango törlőkendő: Mindenem a mangó ezen a nyáron, ami mangós az jöhet! (Főleg az Oktogon Bisztrónál lévő mangós és joghurtos-mangós fagyi - ez kérem itt nem a reklám helye, tényleg isteni!) Véletlenül akadtam rá a Rossmann alsó polcain erre a saját márkás törlőkendőre, és már repült is a kosaramba. Isteni illata van, jól leszedi a sminket és frissít is - természetesen limitált kiadás, úgyhogy legközelebb arra járva feltankolok belőle ha találok még.
DSC00009
Paese Kasmir matt szemhéjpúder, 667 (teszt): Nagyon porol, de cserébe a szemöldökcsont kiemelésére tökéletes bőr-csontszínű szemhéjpúder! Elég egyszer belemártanom az ecsetemet a kívánt hatás érdekében, brutálisan pigmentált.. A másik színnel nem vagyok nagy barátságben, de ő végül a kedvencem lett.
DSC09998
A rúzsok és szájfény terén kissé egysíkú a színválaszték, ugyanis mind korall, milyen meglepő... :)

Claire's rúzs, Coral: Meglepően jó minőségű a márka saját rúzsa, nagy szerencsémre még sikerült megkaparintanom ezt a  kifutó darabot akciósan (500 Ft, de sokszor van egyet fizet kettőt vihet is, így ha találtok még belőle, 250 Ft / db áron lehet vinni). Gyönyörű korall színe van, jól pigmentált és építhető, valamint tartós is - egyedüli hátránya, hogy hajlamos egy idő után szárítani, de a színe miatt ezt hajlandó vagyok elnézni neki.

Mac Crosswires rúzs (Cremesheen): A legelső Mac rúzsom, és azt kell mondjam: telitalálat! Egy pirosas-narancsos korall, gyönyörűen pigmentált, nagyon krémes és teljesen más érzés viselni mint egy mezei rúzst - ráadásul tartósságban is verhetetlen, lesz róla teszt mindenképpen!

Claire's szájfény, Coral: Kissé félve vettem le a polcról ezt a gyönyörű színű szájfényt, de végül pozitívan csalódtam: ragadós, de gyönyörű színe és vizes fénye van, valamint nagyon tartós is - a sokadik ivás után is ott van még a nyoma. Előszeretettel viseltem, és fogom is még - erősen gondolkozom a rózsaszín árnyalat beszerzésén is.

Maybelline Lots of Lashes (Great lashes spirál): Nagyon sokat használtam ebben a hónapban, és nagyon megszerettem - hosszú és dús pillákat csinál, a kis ívelő keféje pedig tökéletes arra, hogy elérjek vele minden külső és belső zugot egyaránt. Lesz róla részletes teszt is majd, ott bővebben beszámolok :)
DSC00001
Itt látszik nagyon jól, hogy a Claire's rúzsa inkább narancsos alaptónusú korall, míg a Mac verzió pirosas - mégis sokban hasonlítanak egymásra. Imádom ezeket a színeket egyszerűen, nem meglepő hogy a rúzsaim fele a barack-korall árnyalat szent kettősének egyikében pompázik :)

Ezek lettek volna az én júniusi kedvenceim - nektek mik voltak? :)